[WBEL-users] problems transfer of zones in Bind!!!

Jesus Aneiros Sosa aneiros@finf.ucf.edu.cu
Tue, 16 Nov 2004 08:55:02 -0400 (CDT)

On Tue, 16 Nov 2004, Jesus Aneiros Sosa wrote:

> It looks to me like a problem with file permision. Verify the user bind is
> run as (probably named) and the file permissions for this user at the
> /var/named directory.
>
> I think this should solve the problem:
>
> chown .named /var/named

This should be chown -R .named /var/named

Sorry, --Jesus.

--
Este mensaje ha sido analizado por el servicio de antivirus
de la UCf, mediante MailScanner y  F-prot en busca de virus